Totaal aantal pageviews

zaterdag 1 maart 2014

Een fijne CARNAVAL

 Ja ja ik vierde 35 jaar geleden nog carnaval.De kerktoren ben ik, en als ze zeiden 12 uur je moet naar huis. Dan zei ik nee kijk maar aan de achterkant stond een andere tijd. Altijd lol hier mee.
 En hier ben ik Tompoes enig toch. Deze pakjes maakte mijn moeder, en wat kon ze dit goed.Ik was vaak rond Carnaval jarig dit was altijd feest. Of mijn verjaardag viel met carnaval. Joepie vond ik dit.
 En hier op de arm van mijn moeder een maand oud. Deze foto heb ik al eens laten zien.
Want ja van de week is deze dame 65 jaar geworden.
Heerlijk gevierd met mijn gezinnetje.Wat hebben wij genoten.

En dan dames ik heb het boekje nog kunnen kopen wat een mazzel. Waar het patroon uit mijn vorig logje in stond.Door Pinterest kwam ik er achter waar het in stond.

Geniet die carnaval vieren, ik denk aan jullie.Liefs José

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's José en wat fijn dat je het tijdschrift nog gevonden hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jose/ Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Carnaval is leuk als je jonger bent. Ik vind het wel leuk om naar te kijken.Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey José nog van harte gefeliciteerd !!
    Leuke foto's, dat waren nog tijden ;-))
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat waren nog eens tijden, ik moet er nu niet meer aan denken. Hi hi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd José. Ik zie ook dat je voor ieder jaar 1 volger hebt ;) Super leuk die carnavalsfoto's. Geweldig om als kerktoren te gaan. Fijn dat je het blad nog hebt kunnen kope, nu fijn aan de haak en dan heb je het op tijd af voor het mooie weer hier of in Spanje. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja Willy ik sta hier volgens mij al een tijdje op. Er zit geen stijging in,komt om dat ik ook niet vaak wat schrijf.
    Toch eens wat vaker doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jose...ik zie nu pas dat je weer wat op je blog gezet hebt..wat een prachtige foto ..op de arm van je Moeder !! groetjes LIES

    BeantwoordenVerwijderen