Totaal aantal pageviews

donderdag 6 februari 2014

Georganiseerd

 Mijn boeken en tijd schriften alles staat nu bij elkaar. Zelfs de laatste kookboeken kunnen erbij.
Handige en goedkopen boekenkasten van  IKEA ik ben er al een paar maanden heel blij mee.
Nu niet meer zoeken maar zo gevonden, het word wel voller op mijn kamer. Maar dit vind ik niet erg.
Een foto met licht aan en uit Hihi. Zelfs mijn  borduurgaren staat in de kast.

Ik hou toch van veel hobby's, de laatste tijd alleen nog boeken en bladen er bij gekocht. Stoppen kan ik niet hier mee. Zo leuk om door te bladeren, en te bedenken wat ga ik nu weer eens maken. Ik verveel mij nooit. Genieten jullie ook zo van jullie hobby's.
Groetjes José

10 opmerkingen:

  1. Oh, wat netjes. Ik zoek nog een goede kast voor in m'n woonkamer, maar dat valt niet mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi hi, jij bent wel alles netjes aan het maken, eerst de tuin en nu je boeken. Ik ben er ook zo een om alles te willen 'hebben' en te dromen om te gaan maken, alleen nog een beetje 'tijd' erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo Jose wat is dat mooi overzichtelijk. En ja ik geniet ook in volle teugen van mijn hobby :)
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel te leuk en inderdaad teveel om ooit te maken ; 0)

    Mooie kasten ervoor heb je :0))
    Groetjes,
    simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geniet enorm van mijn hobby`s maar door bloggend handwerkland ook enorm van de hobby`s van anderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker, daarom zal ik blij zijn als DS weer uit huis gaat en ik mijn strijk/borduurkamertje weer terug heb en weer ruimte krijg in de hobbykamer, dan hoop ik dat alles ook ooit eens zo goed georganiseerd eruit zal zien!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo'n grote boekenkast lekker veel ruimte en er kan lekker veel in.
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn om al je spullen zo bij elkaar te hebben.
    Ik heb weer zin in een nieuw borduurwerkje. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker genieten van je nieuwe boekenkast... Ben benieuwd wat voor borduurwerkje je gaat maken...*Ü*...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat kan een mens blij zijn met zo'n kast. Kan een hoop in.

    BeantwoordenVerwijderen