Totaal aantal pageviews

maandag 14 januari 2013

Heerlijk zitten borduren !!

 Van het weekend weer wat zitten doen, en ja dit patroontje van
 Jeanny Cobben
Zo'n leuk tasje het originele in rood en blauw geborduurd


Voor het tasje. Ik dacht ja ik heb band maar 5 centimeter te smal. Was mooi in de kleur met het blokje de beige vond ik niet geschikt.

Jammer wat nu, ik had nog lichtblauw stof. Deze is het geworden heel anders dan de originele. Maar ik vind hem toch leuk geworden.De randen ook geborduurd. Zijde bij besteld 824 van DMC. Ik kwam te kort. En ja vriendin heeft het voor mij bij gehaald. Zo lief ik ben de deur nog niet uit geweest.
Met veel plezier geborduurd, een paar steekjes maar terug geborduurd. Had mij 1 draadje vergist.

Nu is het wachten op het volgende patroontje om te borduren.

Jeanny bedankt het is een heel leuk werkje om te doen. Ik maak er ook een leuk tasje van alleen iets anders, als bij jou.

Groetjes José

21 opmerkingen:

  1. Ziet er heel mooi uit en in mijn lievelingskleur.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er schattig uit, zo in één kleur!!!
    nu maar weer wachten, he?!....;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. José dit is erg leuk hoor. Zo zien we ook een variant!!!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk José, en lekker borduren, ik ga dit werkje ook snel oppakken hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi José, wat wordt je tasje leuk, en wat jammer dat je nog steeds grieperig bent, beterschap
    Liefs
    Erna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi in blauw, ik ben er ook nog niet uit welke kleuren ik wil gaan gebruiken, maar dit spoort mij aan om op te schieten met mijn andere klussen! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dit in blauw ook ontzettend mooi.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi José, ik borduur ook in een andere kleur dan aangegeven, maar heb nog geen randen af. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het heel erg mooi , een super idee, ga dit ook nog zeker maken !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jose je kent de uitspraak Alle nadeel heb zn voordeel.
    Dus : de narigheid van ziek zijn heeft het voordeel van lekker de tijd nemen om te borduren.
    En nu met het winterweer...verplicht binnen blijven !! Komt er weer eens een werkje af. L.H.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Jose, in vind het heel erg mooi en persoonlijk vind ik het juist leuk dat het anders wordt.Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. José, wat een mooie kleurcombinatie. Ziet er echt prachtig uit. Leuk he al die kleine randjes. Warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk dat je er iets heel eigens van maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er goed uit! Mooi kleurtje dat zachtblauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk om het tasje van Jeanny nu eens in een ander kleurtje te zien. Heel leuk! En... welkom op m'n blog! Anny.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit gaat ook een leuke worden met dat lieve kleurtje blauw.
    Hier is het buikvirus geweest,hoop dat dit het was van het nieuwe jaar.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Muy bonito! Que tengas un maravilloso Año 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hello

    just found your blog.
    Your stitching is lovely, such pretty colours.

    BeantwoordenVerwijderen