Totaal aantal pageviews

dinsdag 6 maart 2012

Mooie telefoonhoes uit PARIJS

                                      Deze Hoes heb ik gekocht op de beurs in Parijs.
 Ik had hem bij Tammy gezien, waar ik in  mijn vorig logje over schrijf. Zij heeft hem in het wit met rood geborduurd. Prachtig.
En toen kwam ik hem tegen op de beurs. Ja die moest natuurlijk mee. En de patroontjes komen uit dit boek.
De ideeën dan een beetje veranderd onder mijn handen, terwijl ik aan het borduren was. Hier op kun je natuurlijk niet alles borduren. Tammy heeft hele mooie randjes.Ook de achterkant is mooi bij haar.
Zij geeft hier binnen kort een cursus in. In ZUIDLAND 12 en 19 APRIL. Je kan je hier voor op geven.

Kijk bij mijn vorig logje. Bij haar op de site kun je de verschillende kleuren hoesjes zien.En bestellen in verschillende kleuren. In een paar uurtjes geborduurd. Zij geeft hier een cursus in.Wel wat zwaarder dan normaal om te borduren. Maar leuk om te doen.
En vingerhoed gebruiken, want ik heb mijn vinger stuk geborduurd. Hihi natuurlijk dom om die niet te gebruiken.
Ik ben er heel blij mee,en eindelijk gemaakt.


Liefs José

9 opmerkingen:

  1. Nou Jose, dit is echt een heel leuke hoes! En wat een origineel idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi José, wat gaaf! Dat vind ik nou leuk. Tjonge, ik loop altijd met een gebreid hoesje, maar deze is top.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf José.
    Wit op rood staat ook erg leuk!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he Jose..... je bent lekker bezig...zo'n klein karweitje tussendoor dat schiet lekker op en je hoeft het niet af te werken denk ik ...dat neemt meestal ook veel tijd in beslag.
    groetjes van Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw José, die is mooi!!!!!! Leuke dat roos met wit!
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi joh! Zo heb je "hem" altijd bij je! Mooie avond alvast, liefs, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi José,
    Leuk zo'n hoesje en de kleuren zijn ook helemaal goed. Dat boek lijkt me om te smullen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat speciaal! die kon je natuurlijk niet laten liggen.
    en dank voor de felicitaties!

    BeantwoordenVerwijderen